?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Voice Post

VoicePost
415K 1:54
(no transcription available)

Comments

( 17 comments — Leave a comment )
nothinganything
Dec. 17th, 2005 02:08 am (UTC)
That's awesome!
Aw, love you too
(/sensitive ponytail man)
aubkabob
Aug. 24th, 2006 06:59 am (UTC)
alas, the pony tailed men are all over the freaking place up here, usually accompanied by either a loverly mullet in the front, or a slight comb-back in a sad sad attempt to hide their bald top.

and i recently discovered the joys of Angry Bitter Sound Man. oh, yes.
nothinganything
Aug. 24th, 2006 02:25 pm (UTC)
I have some good tales about him.
aubkabob
Nov. 3rd, 2006 01:58 am (UTC)
ben wants to strangle him and hide the body. it's freaky to watch them two throw eye darts at each other.
angel68
Dec. 17th, 2005 02:14 am (UTC)
wow...you talk really fast!
a_muse_d
Dec. 17th, 2005 03:34 am (UTC)
haha i thought you said "mental aid" and not "financial aid" at first. i was like "hm. i could use me some of that. OH. dur. damn."

listening to this voicepost was like listening to a Foamy rant ;)~
aubkabob
Aug. 24th, 2006 06:58 am (UTC)
ha ha, i can definitely see why that would be.

hrm, mental aid... i could use a cup of that.
aubkabob
Aug. 24th, 2006 07:01 am (UTC)
lmfao - in listening to it again, it SO very much sounds like a foamy rant! holy cow. and i talk too damn fast.
talkingpotato
Dec. 17th, 2005 08:00 am (UTC)
HAHA you crazy girls!! I loved that!
aubkabob
Aug. 24th, 2006 07:00 am (UTC)
yup, we are absolutely crazay!

and also thirsty.
talkingpotato
Aug. 24th, 2006 07:16 am (UTC)
I was thirsty too. So I drank something
aubkabob
Nov. 3rd, 2006 01:59 am (UTC)
i want tea. i really should go make some.
talkingpotato
Nov. 3rd, 2006 02:07 am (UTC)
mmm tea :)

If we lived closer, I'd have a totally girly girl tea party and make tea for all of the laaadies
frosty_pickle
Dec. 17th, 2005 10:54 am (UTC)
You talk so fast!
everlastinggoo
Dec. 19th, 2005 02:45 am (UTC)
*Giggles*

You talk fast...

I love voiceposts, cause I like to be able to put a voice to the words that I read all the time.

Congrats on the financial aide stuff!!
greenminions
Dec. 19th, 2005 02:46 pm (UTC)
lol, this is the first voice post of yours I have ever listened to. I love putting voices with names and pictures!
aubkabob
Aug. 24th, 2006 07:02 am (UTC)
yup, unfortunately i talk like a hyperactive squirrel at times. in fact, i got knocked down for points on my yearly review because coworkers can't understand me half the time - woops!
( 17 comments — Leave a comment )

Profile

disco star
aubkabob
Ticklebuddy Wonderpoo

Latest Month

October 2014
S M T W T F S
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by Ideacodes